- ÜLDTINGIMUSED
Pos24.ee – tegemist on veebipoega.
Veebipoodi omandis on tegelik ladu, kus demonstreeritavad tooted on kas hoiustamisel või kuhu need hiljemalt kuue nädalase perioodi jooksul tarnitakse.
Veebipoodi hindades ja toodete kättesaadavus infos on füüsilise inventuuriga võrreldes viivis.
- GARANTII
Veebipood annab kõikidele müüdavatele kaupadele osalise garantii.
Garantii antakse kõikidele toodetele, mis müüakse:
Eraisikutele – 2 aastat või rohkem, olenevalt tootja garantiist;
Juriidilistele isikutele – garantiiaeg määratakse tootja poolt. Reeglina on garantiiaeg 1 aasta alates müügihetkest, kuid olenevalt tootest võib see olla 6 kuust kuni 3 aastani.
- OSTUTINGIMUSED
3.1 ÜLDTINGIMUSED
3.1.1 Käesolevad tingimused rakenduvad pos24.ee kodulehel ostu sooritanud isikute ja pos24.ee veebipoodi omava ettevõtte PosPro OÜ (siin ja edaspidi: Müüja) vahelistele suhetele.
3.1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele rakenduvad pos24.ee kodulehelt toodete ostmisel tekkivatele suhetele Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
3.1.3 Müüjal on õigus muuta ning täiendada käesolevaid tingimusi. Tingimuste muudatused ning hinnakiri peavad olema kättesaadavad pos24.ee kodulehel. Tingimuste muudatused ja lisatingimused hakkavad jõustuma nende avaldamisest pos24.ee kodulehel. Esitades tellimus enne uute tingimuste jõustumist, kehtivad vastavale suhtele need tingimused, mis olid faktiliselt kehtivad hetkel kui tellimus sisse anti; välja arvatud juhul kui seadusest või käesolevatest tingimustest tuleneb teisiti.
3.1.4 Müüjal on õigus muuta tootevalikut ning toodete hindu ilma sellest eelnevalt teavitamata.
3.1.5 Müüjal on õigus teha müügikampaaniate käigus allahindluseid konkreetsele tellimusele ja/või teatud toodetele.
3.1.6 Ostu-müügileping loetakse sõlmituks (hakkab kehtima) punktis 3.6 märgitud ettemaksu üle kandmisel Müüja pangakontole.
3.1.7 Käesolevate tingimuste poolt reguleerimata küsimustes järgivad pooled Eesti Vabariigi õigusakte.
3.1.8 Tellimusi ja oste puudutavad vaidlused Ostja ja Müüja vahel lahendatakse pooltevaheliste läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mitte saavutamise korral on pooltel õigus pöörduda kohtu poole. Vaidlustele lahendamisel järgivad pooled Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.
3.2 TOOTEINFO, SELLE KÄTTESAADAVUS JA HINNAKIRI
3.2.1 Kõik Pos24.ee kodulehel toodud hinnad on toodud eurodes (EUR).
3.2.3 Kõik Pos24.ee kodulehel viidatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.
3.2.4 Müüja vastutab tootelehel olevate kaubakoodide ja hindade vastavuse eest.
3.2.5 Müüja ei vastuta tootekirjelduste ja/või piltide täpse vastavuse eest tootelehtedel kuna tootjad võivad muuta toodete omadusi ilma eelneva heakskiidu või hoiatuseta.
3.2.6 Saadavalolevate toodete koguse ning tootelehtedel olevate hindade muutus hakkavad kehtima pärast nende avaldamist Pos24.ee kodulehel.
3.2.7 Erinevatel toodetel on erinevad tarneajad mis sõltuvad ka hooajast ja tootmisprotsessist. Tootelehtedele on märgitud prognoositav tarneag. Täpse tarneaja saadab Veebipoe haldur koos tellimuse kinnitusega.
3.3 TELLIMUSE ESITAMINE
3.3.1 Pos24.ee võtab tellimusi vastu alljärgnevalt:
• Interneti vahendusel läbi automaatse tellimuste esitamise veebisüsteemi.
3.3.2 Tellimuse esitamine ei tähenda ostu-müügilepingu sõlmimist. Ainult punktis 3.1.6 märgitud kohustuse täitmisel loetakse ostu-müügilep sõlmituks ning hakkavad kehtima sellest tulenevad kohustused.
3.3.3 Veebipood Pos24.ee jättab õiguse fikseerida kliendi IP aadressi tellimuse esitamisel.
3.3.4 Veebipood Pos24.ee jättab õiguse tühistada tellimuse ja kanda Ostja poolt tasutud summa ostja arveldusarvele tagasi, kui selgub, et toodete omadustes või hinndades on tekkinud vead.
3.4 TELLIMUSE TÜHISTAMINE
3.4.1 Ostjal on õigus ühepoolselt tühistada tasumata või õigel ajal väljasaatmata tellimus, kustutades valitud tooted oma „Ostukorvist“.
3.4.2 Kinnitamatta tellimused tühistatakse automaatselt kui Müüja muudab hinnakirja või tarnetingimused.
3.4.3 Kui mõni toode laost otsa saab ja/või hinnad muutuvad, tuleb järgida punkti 3.12.
3.4.4 Kui ostja soovib muuta oma tellimust pärast selle eest tasumist kuid enne selle tarnimist, tuleb järgida punkti 3.12.
3.5 TELLIMUSE TÄITMINE
3.5.1 Tellimus täidetakse ainult pärast ettemaksu kätte saamist Müüja poolt (vt punkti 3.1.6), välja arvatud juhul kui Ostjaga on teisiti kokku lepitud.
3.6 TELLIMUSE EEST TASUMINE
3.6.1 Võimalikud makseviisisid:
• Pos24.ee kodulehel, kasutades pangalingid või kreeditkaardi.
• Pangaülekanne (arve alusel), eraldi kokkuleppe Veebipoe halduriga.
3.7 TOOTE TARNIMINE
3.7.1 Ostja võib valida temale kõige mugavama kauba kättesaamise viisi:
Tellimuse vormistamisel Teile pakutakse 4 võimalust:
1.Meie laost kauba ise välja toimetamine (Tööpäevadel 10:00 kuni 16:30)
2. Kättetoimetamise teenused : Kuller Eestis.
3.7.2. Tellimus saadetakse Ostjale välja alles siis kui kõik tellitud kaup saabub Veebipoe lattu.
3.7.3. Veebipood Pos24.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood pos24.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
3.7.4. Raskete esemete eritranspordi puhul Veebipoodi Pos24.ee logistika partner annab informatsiooni Ostjale, kui transpordi tellimus on vastuvõetud, kui kaup on peale võetud ja kohaletoomise aja. Logistika partneri juht helistab Ostjale 30-60 minutit ette, kui auto jõuab kohale. Juhul kui Ostja ei saa kauba vastuvõtta ja ei teavita sellest eelnevalt Logistika partneri, korraldab logistika partner uue tarne ja väljastab Ostjale lisa arve eraldi transpordi eest, vastavalt Logistika partneri hinnakirjale, mida Ostja kohustub kinnimaksta, enne kui ta saab tellitud kauba kätte. Raskete esemete transpordi puhul kauba laaditakse maha seal, kuhu veoauto saab ligi (eramaja puhul, maksimaalselt kuni sissesõidu väravateni, muu territooriumite puhul vastavalt tee oludele ja Logistika partneri autojuhi otsusele). Ostja vastutab selle eest, et kauba saabumise ajal, kohapeal on kas ise Ostja, või tema poolt ametlikult volitatud kauba vastuvõtmiseks isik.
3.7.5. Tasuta Eesti sisene transport on pakkide transport kuni kliendi poolt esitatud aadressi Omniva lähima posti kontorini. Omniva saadab kliendile teatise, kui pakk tuleb kontorisse. Tarne toimub vastavalt Omniva standart tingimustele, mida võib leida siit.
3.7.6. Kauba vastuvõtmisel palume kontrollida pakkendi ja tooted. Juhul kui tooted on vigastatud, palume teavitada sellest Logistika partneri autojuhti, nõuda tema käest kinnituse ja teavitada sellest viivitamatult Veebipooe pos24.ee halduri. Avalduse kahjustatud kauba kohta on võimalik esitada 3 tööpäeva jooksul peale kauba kättesaamist.
3.7.7. Juhul, kui Ostja saab valed tooted, mis ei vasta tema tellimusega, palume viivitamatult teavitada sellest Veebipoe Pos24.ee halduri. Antud juhul Veebipood pos24.ee korraldab vale toodete äravedu ja saadab välja õiged tooted. Veebipood palub käituda valesti saadetud toodetega peremehelikult.
NB! Tarnekuupäeva ületamisel, võtke palun ühendus klienditeenindusega!
3.8 PAKENDAMINE
3.8.1 Müüja soovitab hoida toote originaalpakend alles juhuks kui peaks tekkima vajadus garantiiteeninduse järele – mõned tootjad nõuavad originaalpakendi olemasolu. Tootelt või selle pakendilt ei tohi olla eemaldatud selle seerianumber või muu oluline toote tuvastamiseks vajalik informatsioon.
3.9 KAUBA MITTEVÕIMALIK KOHALE TOIMETAMINE
3.9.1 Kui toote hinda on muudetud või toode on laost otsa saanud ning seetõttu ei ole võimalik toodet tellimuses nimetatud kuupäevaks tarnida, on Müüjal kohustus ostjat sellisest asjaolust teavitada, kasutades selleks tellimuses toodud kontaktandmeid. Teade peab sisaldama informatsiooni selle kohta, et tarnet ei ole võimalik üldse läbi viia või selle kohta, millised on uued välja pakutavad tarnetingimused. Kui ostjale uued välja pakutud tarnetingimused ei sobi, on ostjal õigus tellimus tühistada. Sellisel juhul rakendub punkt 3.12.
3.10 TOODETE TAGASTAMINE GARANTII ALUSEL
3.10 Juhul kui toodet ei ole võimalik garantii alusel parandada või tagastada, teavitatakse sellest Ostjat ning rakendub punkt 3.12.
3.11 ÕIGUS OSTUST TAGANEDA
3.11.1 Kui ostja leiab, et ostetud toode on ebasobiv, on tal 14 päeva jooksul pärast toote kätte saamist õigus ostu-müügileping lõpetada.
3.11.2 Tagastatav toode ei tohi olla kasutatud ning see tuleb tagastada originaalpakendis:
• Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Ostja käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
• Ostja peab avama toote originaalpakendi ettevaatlikult ning ilma pakendit vigastamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada, ei pea toodet tagastama originaalpakendis.
• Kõik tootele tehases lisatud kleebised, sh seerianumber, peavad olema puutumata.
3.11.3 Neljateistpäevane lepingust loobumine ei ole võimalik järgmiste toodete korral:
• Tooted, mis on valmistatud ostja isiklikke vajadusi silmas pidades või ostja poolt esitatud eritingimuse järgides.
• Audio- ja videosalvestused, programmipõhine tugi, kui ostja on avanud pakendi ja/või aktiveerinud toote.
• Ajalehed, ajakirjad ja muud väljaanded.
3.11.4 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab Veebipoe … kodulehelt, ning saata see Müüja e-posti aadressile … hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest, lisades kirjale fotod tootest ja selle pakendist. Müüjal on õigus nõuda lisafotosid tagastatavatest toodetest.
3.11.5 Ostja nõustub tasuma toote tagastamise kulud, välja arvatud juhul kui tagastavate toodete näol ei ole tegemist toodetega, mille ostja tellis.
3.11.6 Lepingu lõpetamise korral tuleb ostetud tooted koheselt tagastada (30 kalendripäeva jooksul).
3.11.7 Käesolevate tingimuste eelmise punkti rikkumisel, nõustub ostja sellega, et pos24.ee loobub nimetatud ostjale tulevikus igasuguse teenuse osutamisest.
3.11.8 Kui ostja soovib rakendada oma õigust ostu-müügilepingut lõpetada, kehtib pärast toodete tagastamist punkt 3.12.
3.11.9 Kooskõlastamata Müüjaga, Ostja poolt tagastatud tooted vastu ei võeta ja tasu ei kompenseerita.
3.11.10 Valesti tagasisaadetud toodete kohta rakendatakse ümberpakkimise tasu 20 eurot.
3.12 TAGASIMAKSED
Müüja teeb ostjale ettepaneku valida tagasimakseks järgmiste variantide vahel:
• Mõne teise ostja poolt valitud toote ostmine, koos tellimuskulude taasarvutamisega.
• Makstud raha üle kandmine kliendi boonuspunktikontole pos24.ee süsteemis.
• Makstud raha täielik tagasi kandmine ostja pangakontole. Väljamakse tehakse ainult vormis, mis ei sisalda sularaha välja maksmist ning ainult sellele pangakontole, mida kasutati tellimuse eest tasumiseks. Väljamakse tehakse 30 kalendripäeva jooksul alates vastava nõude saamisest ostjalt.
- TURVALISUS
4.1 Veebipood pos24.ee näol on tegemist turvalise veebipoe keskkonnaga, kus saate teha oma ostud turvaliselt:
• Müüja ei näe sisestatud pangakaardi andmeid, kuna ostja suunatakse pankade kaardikeskuse turvalisse keskkonda. Maksmise hetkel toimub kaardi omaniku pangakaardi andmete sisestamine Kaardikeskuse serveri andmebaasis ning andmed salvestatakse samuti Kaardikeskuse serveris.
- ISIKUANDMETE KAITSE
Müüja järgib hea tava ning isikuandmete kaitse seadust:
• Ostjalt küsitakse ainult neid andmeid, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks.
• Klienti teavitatakse sellest kui nende isikuandmed edastatakse kolmandale osapoolele.
• Vaikimisi on kokku lepitud loas edastada tarneaandmed posti- või kullerettevõtetele tellimuste edastamiseks tellijale.
- OSAPOOLTE KOHUSTUSED LEPINGU RIKKUMISE KORRAL
6.1. Pooled vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud otsese varalise kahju eest.
- VÄÄRAMATU JÕUD
7.1. Lepinguliste kohustuste mittetäitmist ei loeta lepingu rikkumiseks kui see on põhjustatud vääramatu jõu olukorra poolt, st olukorra, mida pool ei saanud kontrollida ning mille puhul mõistlikkuse põhimõttest lähtudes ei saanud temalt oodata, et ta oleks sellega lepingu sõlmimise ajal arvestanud, seda vältinud, või takistava asjaolu või vääramatu jõu olukorra tagajärje ületanud. Peamiselt loetakse vääramatu jõu olukordadeks erakorralisi loodusjõude, üldstreiki, massirahutusi kohaliku valitsuse üksuses poole asukohas, sõda, lepingu täitmist oluliselt takistavat õigusakti, või muud olukorda, mille osas mõlemad pooled tunnistavad selle olevat vääramatu jõu asjaolu.
7.2. Pool, kelle lepingulisi kohustusi vääramatu jõu olukord takistab, peab sellest teisele poolele koheselt kirjalikult teada andma.
7.3. Juhul kui vääramatu jõu asjaolu on ajutine, on lepingu rikkumine vabandatav ajal, mil vääramatu jõu olukord takistas lepingu täitmist. Kui vääramatu jõu olukord kestab rohkem kui 30 kalendripäeva, on kummalgi poolel õigus lepingust taganeda ilma kandmata kohustust kompenseerida teisele poolele selle taganemisega põhjustatud kahju.